رفتن به محتوای اصلی
۳ آبان, ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۷

پیشرفت ۹۵ درصدی دو ایستگاه محوری متروی قم

پیشرفت ۹۵ درصدی دو ایستگاه محوری متروی قم
مدیرعامل سازمان قطار شهری قم گفت: ایستگاه مطهری و کشاورز بیش از ۹۵ درصد پیشرفت داشته است و مسیر نیز کاملاً آماده است.

به گزارش شهرنیوز، محمدرضا انگشت باف امروز  در نشست هماهنگی پروژه متروی قم که در سالن جلسات سازمان قطار شهری قم برگزار شد، اظهار کرد: ایستگاه مطهری و کشاورز بیش از ۹۵ درصد پیشرفت داشته است و مسیر نیز کاملاً آماده است و از امروز می‌توانیم تست گرم را آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه بحث تجهیزات شبکه‌های رادیویی مترو و تهویه از دیگر الزاماتی است که باید در موضوع قطار شهری انجام شود، مطرح کرد: نصب تهویه در فاز نخست خط A متروی قم تا اوایل بهمن‌ماه انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با بیان اینکه برای محدوده شبکه‌های رادیویی نیز ماشین سوزن‌ها خریداری شده و آماده نصب است، عنوان کرد: شبکه‌های رادیویی موقت به زودی نصب خواهد شد و در ادامه شبکه‌های رادیویی دائم را نیز فعال خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه همچنین در ایستگاه‌ها سیستم اعلام و اطفای حریق نیز تهیه شده است، خاطرنشان کرد: همچنین دوربین نیز برای تمام ایستگاه‌ها خریداری و نصب شده است.

انگشت باف با بیان اینکه ۶ دستگاه آسانسور نیز خریداری شده و به زودی نصب خواهد شد، تصریح کرد: همچنین تمهیدات لازم برای معلولین و نابینایان نیز دیده شده است.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DePra